תקנון ומדיניות אתר אנימל אינסטינקט

1. כללי

1.1 האתר הינו אתר סחר אלקטרוני (להלן: “האתר”) המופעל ובבעלות חברת אנימל אינסטינקט בע”מ. האתר מציג ללקוחותיו מגוון רחב של מוצרים ושירותים מאת מיטב היצרנים, כל זאת במחירים אטרקטיביים ובתנאים מיוחדים.
1.2 השימוש ב”אתר” מותנה בהסכמתך לתנאים הקובעים בו כלשונם – כל המבצע פעולת רכישה ו/או גלישה באתר מצהיר בעצם ביצוע הרכישה/הגלישה כי הנו מודע לתקנון האתר ולכללים החלים על רכישת מוצרים ו/או שירותים ו/או מידע וכי הוא מכיר את כללים אלה, מסכים לתוכנם על כל המשתמע מכך וכמו כן לתחולתם על כל פעולת הרכישה ואו גלישה וכי לא תהיה לו ו/או לנציגו כל טענה ואו תביעה כנגד מפעלי ה”אתר” ואו נציגיהם מלבד טענות הקשורות ב-ט.ל.ח שיתוקנו ע”י מפעיל האתר ולא יינתן על טענה ו/או טעות זאת האמורה כל פיצוי ו/או תמורה כל האמור ועוד הרלוונטי כפי,שמפורט באתר ובתקנון זה.
1.3 באתר מפורסמות כתבות אינפורמטיביות שונות ומגוונות תוכנם בגדר המלצת רקע כללית בלבד ואינו משמש ואינו כתחליף לייעוץ מקצועי המתבקש והנדרש על מנת להשתמש בציוד / האבזרים/ המכשירים ו/או דרכי ואופן הטיפול והתחזוקה בבע”ח הנמכרים בחנותנו ו/או באמצעות האתר יודגש כי כל האחריות לשם השימוש הנאות והראוי בציודים ובאביזרים במכשירים ו/או האחזקה והטיפול בבע”ח הנם באחריות הלקוח בלבד! לא נקבל טענות בדבר מתן המלצה וייעוץ שלא כראוי ע”י נציגנו !. יודגש כי ניתן לקבל יעוץ מקצועי ייעודי וספציפי ועל יעוץ מקצועי זה האמור תהיה תוספת תשלום הייעוץ יינתן ע”י מר חיים קובי ו/או נציגיו ובתאום מראש בלבד!
1.4 בתקנון זה (וכן ב”אתר”) השימוש הנו בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ותקף גם לנקבה במשמע.

2. אופן הקניה

2.1 מי רשאי לקנות  – כל אדם תושב מדינת ישראל בן 18 ומעלה אשר ברשותו כרטיס אשראי תקף, תנאי מוקדם לביצוע פעולות קניה באתר הוא אישור של חברת האשראי אשר דרכה התחייב הגולש לבצע את הרכישה.
2.2 באתר מוצעים מוצרים ושירותים המלווים בתמונות סרטונים, התמונות והסרטונים הנם להמחשה בלבד.
2.3 ב”אתר” מפורסמים קופונים לחלק מהמוצרים שאינם נמכרים באתר. מוצרים/ שירותים אלו ניתנים לרכישה אך ורק בסניף המרכזי של הרשת. מימוש קופון אינטרנטי יתבצע כך לאחר שהגולש התרשם מהמוצר הלקוח יהיה רשאי להדפיס קופון עבור המוצר השירות. הלקוח יממש את הקופון בכך שימסור את הקופון לפני ביצוע הרכישה לקופאי מוכר. הקופון הינו בתוקף של 3 ימים מיום הפרסום באתר (או כפי שמצוין על הקופון) ומותנה עד גמר המלאי המוקצה בחנות המרכזית עבור המבצע האינטרנטי (כל הקודם זוכה) חובה למסור את פרטי בעל הקופון בעת הרכישה.
2.4 לקוח רשאי לבצע קניה מקוונת ע”י הוספת גריעת פריטים מסל הקניות, יש ל”גשת לקופה” על מנת לאשרר את הקניה. המשך הטיפול יבוצע ע”י מוקד משלוחים אשר יוודא את קיום המוצרים במלאי (במידה ומוצר מסוים אינו במלאי יוצע ללקוח מוצר חילופי זהה דומה ואו בתוספת מחיר זיכוי ביחס למוצר המבוקש והזמנתו תשונה, הלקוח לא יהיה זכאי לבטל הזמנה בגין העדר מוצר וכמו כן לציין כי הלקוח לא יחויב בגין מוצרים שאינם קיימים במלאי). יודגש כי יתכן טעויות בעניין קיימו של מוצר במלאי בהגדרתו ולכן בחובת הגולש לוודא קיום של מוצר במלאי על ידי בירור טלפוני מקדים למוקד ההזמנות לפני ביצוע כל פעולה מטעמו של הגולש ,יודגש כי לא נקבל כל טענה בעניין זה!.
2.5 בעת ביצוע הקניה רישום לאתר יתבקש הלקוח להכניס למערכת את הפרטים הבאים: ת.ז/ ח.פ., שם פרטי, שם משפחה, טלפון, כתובת הכוללת ישוב,רחוב ומיקוד, דואר אלקטרוני ואמצעי תשלום (יתכן ופרטי אמצעי התשלום לא ישמרו במערכת) . הגשת פרטים אישים כוזבים הנה עבירה פלילית. נגד מגישי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם למפעלי ה”אתר” ו/או בתי עסק שהאתר משרת.
2.6 הצהרת פרטיות- פרטי הלקוח לא יועברו לצד ג’, פרטי האשראי יתכן שישמרו מקניה לקניה ו/או וימחקו מהמערכת עם ביצוע החיוב והמשלוח.
2.7 אם הרישום הקניה יתאפשר ללקוח לבטל את סימון ה-“V” על מנת לא לקבל פרסומים, עדכונים וחדשות בדואר אלקטרוני SMS כמו כן הלקוח/הגולש נותן את הסכמתו לקבל פרסומים, עדכונים וחדשות כאמור! הלקוח יהיה רשאי תמיד לפנות למוקד בית העסק לבקש להוציא את עצמו מרשימות הדיוור.

3. תשלום ואספקה:

3.1 אמצעי התשלום:
א.ניתן לשלם בכרטיסי אשראי דרך האתר.(לציין בשלב זה חיוב באשראי יעשה בעסקה טלפונית מול בית העסק).
ב.ניתן לבצע תשלום בכסף במזומן לשליח נציגי האתר לאחר תיאום טלפוני מראש.
3.2 החיוב יתבצע בסמיכות למועד שליחת המוצרים אל הלקוח.
3.3 זמן האספקה היינו עד 3 ימי עסקים מיום ההזמנה (להלן:”מועד האספקה”), במידה ולא ניתן לספק את המוצר במשך תווך תאריכים זה, יווצר קשר בין נציג מפעילי האתר עם הלקוח לתיאום מועד אספקה אחר (ללא מתן פיצוי).
3.4 האספקה תהיה בתאום טלפוני עם הלקוח.

4. משלוח

4.1 משלוחים בתוך העיר:

משלוחים בטבריה יעשו כל יום מהשעה 13:00 ועד השעה 21:00 למעט יום שישי שהמשלוחים יתבצעו עד השעה 15:30 משלוח שיתקבל אחרי השעה 19:00 בערב ישלח ביום העסקים הבא.

4.2 משלוחים מחוץ לעיר:

  1. משלוחים לאזור עמק הירדן ודרום רמת הגולן יסופקו בימים שני ורביעי. משלוחים לאיזור גבעת אבני,כפר תבור,שדמות דבורה,אילניה ויתר המושבים והקיבוצים באיזור יסופקו בימי שלישי ע”י שליח של החנות למעט מקרים בהם הרשת שומרת על הזכות לבצע משלוח ע”י חברת שליחויות חיצונית שזמני החלוקה הם עד שלושה ימי עסקים במידה והמשלוח התקבל עד השעה 12:00 בצהרים.
  2. משלוחים לכל הארץ יבוצעו ע”י חברת שליחויות חיצונית ויסופקו תוך שלושה ימי עסקים לבית הלקוח וכמובן שאין מדובר באזור חריג וההזמנה התבצעה עד השעה 12:00 בצהרים.
  3. קיימת האפשרות לאיסוף עצמי מאחד מסניפי הרשת הממוקמים באזור טבריה, סניף ראשי ברחוב דהאן 25.
  4. זמני האספה של מוצרים המסופקים ע”י שליחים חיצונים ל-“בית העסק” אינם ניתנים לבקרה ע”י מפעיל ה”אתר” ונציגיהם ואינם בשליטתם והנך מצהיר כי לא תהיה לך טענה תביעה נגד ה”חברה” ו/או “מפעיל האתר” ו/או “בתי העסק” המספקים את הסחורה עקב שיבושים באספקה בעקבות שימוש בשירותי השליחים  המוצרים יספקו
  5. בהתאם לתנאי האספקה של ” בתי העסק” ובכפוף לרשימת הישובים שבהם מתבצע משלוח עד הבית. המוצרים יסופקו עד בית חצר הלקוח, במידה ואין ביכולת ה”חברה” לספק את המוצר עד לבית הלקוח בגין מצב ביטחוני, כוח עליון (לרבות מזג אוויר) או כל סיבה שהיא , יוצר קשר עם הלקוח וימצא פתרון סביר והגיוני, בכל מקרה של ביטול המשלוח העסקה תהיה ה”חברה” ה”פוסקת” הבלעדית.

5.ביטול משלוח.

5.1 במקרה של ביטול משלוח בתוך העיר טבריה ובמקרה שהמשלוח לא סופק ללקוח, ביטול העסקה לא תחויב בעמלות טיפול ושילוח.

5.2 במקרה בו ביטל הלקוח את ההזמנה לאחר קבלת המוצרים יחויב הלקוח עלות שילוח של 30 ש”ח.

5.3 ביטול משלוח מתייחס למקרים בהם המוצרים שלמים ובאריזתם המקורית ולא נעשה בהם שימוש כלל! במקרה של שימוש במוצרים יש לעיין בסעיף החזרת מוצרים.

6. החזרה/החלפת  מוצרים

6.1 בקשה לביטול עסקה ניתנת לביצוע אך ורק על פי חוק ותקנות משרד התמ”ת.

6.2 החזרת מוצר תתבצע תוך 14 ימי עסקים ובמידה ולא נעשה שימוש במוצר וישנו באריזתו  המקורית בלבד! יזוכה הלקוח זיכוי כספי מלא.

6.3 החזרת שק מזון יבש שניפתח יזוכה זיכוי בחנות ולא זיכוי כספי בתנאי שלא היה שימוש של יותר מ20% ממשקל השק, והמזון באריזתו המקורית ולא יותר מ 7 ימים.

7.אחריות על מוצרים

7.1 אנימל אינסטינקט בע”מ מספקת אחריות למוצרים הנרכשים בחנות/באתר ונצמדת לתנאי האחריות אשר נקבעים ע”י היבואנים בלבד!

7.2 משחקים וחטיפים אינם נכללים באחריות ומוצר שנהרס לא יזוכה ע”י החברה.

7.3 מוצרים השמורים בהקפאה/קירור לא תינתן זכות החזרה גם בתוך 7 ימי העסקים המתאפשרים במזונות יבשים.

8. מבצעים/הטבות

8.1 חשוב לציין שכל המבצעים המפורסמים באתר ניתן לממש דרך האתר ודרך החנויות.
8.2 חשוב לציין כי הרשת שומרת על הזכות להפסיק כל מבצע או הטבה ללא הודעה מוקדמת
8.3 אין כפל מבצעים ו/או הטבות!
8.4 ההטבות והמבצעים המוצגים באתר מבוססים על כמות מלאי מינימלית שמוקצת לכל מבצע, סיום המבצע יתבצע או בסיום תאריך המבצע או המלאי המוקצה, הראשון מביניהם.
8.5 מוצרים המפורסמים כמבצע רכישה בחנות בלבד לא יסופקו דרך האתר אלה רק דרך הגעה לחנויות הרשת.

9.סודיות ופרטיות

9.1 החברה מתחייבת לעשות כמיטב יכולתה באמצעים העומדים לראשותה לשמור על סודיות בעת ההשתתפות במכירה. פרטים אלו ישמרו במאגר המידע של החברה. החברה לא תעביר פרטים אישיים אלו לאף גורם זר.

9.2 מאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת אין באפשרות של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות. אם למרות אמצעי האבטחה שנוקטת החברה יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר מאובטח ושמור בידיה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה.

9.3 החברה שומרת לעצמה את הזכות לאסוף נתונים אודות שימוש לקוחותיה באתר כולל דפים שנצפו, מוצרים מבוקשים, רכישות בעבר וכדומה לצורך הפקה וניתוח של מידע סטטיסטי. החברה תהיה רשאית נתונים סטטיסטים לצדדים שלישיים, ובלבד שאין הנתונים מתייחסים ללקוחות אישית או מזהים אותם באופן אישי.

9.4 החברה שומרת לעצמה את הזכות לפנות אליך בדואר אלקטרוני בכתב או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים, חידושים במכירות בפרט ובאתר בכלל, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו”ב אלא אם הלקוח ציין בפני החברה כי אינו מעוניין בכך.

9.5 החברה לא תעביר פרטים אישיים של לקוחותיה לצד שלישי אלא במקרים המפורטים להלן:

9.6 אם הלקוח ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או עלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות החברה.

9.7 אם הלקוח ביצע עשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד בביצועו של מעשה כזה.

9.9 אם הלקוח הפר את תנאי תקנון זה או כל הסכם נוסף עם החברה או מי מטעמה.

9.10 אם התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח לצד שלישי.

9.11 בכל מחלוקת, טענה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח ובין החברה.

10. התניות משפטיות

10.1 הדין החל על הפעולות באתר ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת – תהיה לבית המשפט של מחוז טבריה הסמכות הבלעדית לדון בתביעה.